A STRAVIA Kft. mind magán, mind állami- és vállalkozói megrendelők építőipari partnereként az útépítés egyik speciális szakterületén: a bitumenemulzió gyártás és felületi bevonat készítés területén tevékenykedik.
Kiemelkedő fontosságú számunkra a vevő elégedettsége, ezért folyamatosan fejlesztjük a termékeink, szolgáltatásaink minőségét, megbízhatóságát.
Mottónk: Középpontban a vevő áll.
Ennek megfelelően a kitűzött általános céljaink:
– vevőink elégedettsége – minden szinten a szervezet tevékenységének középpontjában
– kölcsönös előnyöket biztosító hosszú távú partneri kapcsolat vevőkkel és beszállítókkal egyaránt
– tehetséges és motivált munkatársak alkalmazása, folyamatos képzés biztosítása
– munkatársaink összehangolt, megfelelően szabályozott tevékenysége
– tevékenységünk folyamatos figyelemmel kísérése, mérése
– a nem megfelelőségek megelőzése, elkerülése
– tevékenységünk folyamatos fejlesztése
A céljaink elérésével biztosítjuk a SIKER-t, amely munkatársaink és egyben társaságunk közös sikere is.
A célkitűzéseink elérése érdekében a vezetés az alábbi kötelezettségeket vállalja:
– Tevékenységünk pontos szabályozó dokumentáción alapul, amelyet írásban rögzítünk.
– Biztosítjuk, hogy a megkötött szerződésinket teljesítsük a jogszabályi és egyéb követelményekben előírtak betartásával, és a megfelelő infrastruktúra alkalmazásával
– A követelményeket ismertetjük alvállalkozóinkkal, beszállítóinkkal, és kiválasztásuknál, értékelésüknél ezen szempontokat is érvényesítjük
– A vezetés garantálja, hogy a kialakított minőségpolitikai elveket betartja, betartatja, folyamatosságát biztosítja
– Minden munkatárs számára előírjuk, hogy a tevékenységét a kialakított minőségpolitikánk alapelvei szerint szervezze és végezze.
– A munkák megfelelő minőségben való elvégzéshez szükséges humán-, tárgyi- és infrastrukturális erőforrásokat biztosítjuk, az emberi erőforrás folyamatos fejlesztéséről rendszeres képzések keretében gondoskodunk.
– Kockázatalapú megközelítést alkalmazunk tevékenységeink értékelésére
– Azonosítjuk a Szervezet környezetét és az érdekelt feleket, akiket a Szervezet tevékenységei minőségirányítási szempontból érint, és szabályoztuk a velük való kommunikációt
– Értékeljük, hogy milyen kockázatot jelent, ha a Szervezet nem teljesíti az érdekelt felek minőségügyi elvárásait, vagy az adott érdekelt fél nem teljesíti a Szervezet elvárásait
– A minőségirányítási rendszerünket az MSZ EN ISO 9001:2015 szabványnak megfelelően fenntartjuk, és eredményességét folyamatosan fejlesztjük